Schijf weg, wel licentie, Hoe installer ik dit nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seoman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
2
Beste mensen,
Ik heb bij mijn vorige PV Windows XP Pro gebruikt. 3 jaar geleden geinstalleerd en ik ben de licentiehouder. Nu heb ik met illegaal XP Pro mijn nieuwe PC in gebruik genomen en dat is niet goed. Ik wil graag met mijn oude licentie werken.

Hoe kan ik dit op mijn nieuwe PC installeren? Ik heb dus een illegale versie XP Pro op mijn PC staan.

gr.
Chris
 
als je in uitvoeren c:\WINDOWS\system32\oobe\msoobe.exe /a typt, geeft ie dan al aan dat ie al geregistreerd is?

zo ja, ga dan naar uitvoeren> typ regedit> map: local machine>software>microsoft>windows NT> current version> WPAevents. dubbelklik op OOBEtimer en verander de D5 in E (2e regel)

ga dan naar uitvoeren> c:\WINDOWS\system32\oobe\msoobe.exe /a
klik op de 2e regel, klik volgende en klik op de knop ["huppeldepup" key aanpassen]

nieuwe key intypen, klaar
 
Het blijkt om een OEM-licentie te gaan en deze zijn niet over te zetten van de ene naar de andere PC. Althans dat is mij verteld. Toen ik mijn vorige computer kocht heb ik de sticker met de key op de kast geplakt. (Ik dacht stellig dat ik de disc ook had) Deze krijg ik niet geinstalleerd op mijn andere PC. Mocht dit tóch wel mogelijk zijn, wil dat graag weten.
 
Hoi !

OEM-licentie mag niet legaal op een andere PC gebruikt worden !


Andere mogelijkheden mag ik je op dit forum niet adviseren.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan