Hallo,
Ik wilde met behulp van Vista schijfbeheer de volgende wijziging aanbrengen: Ik heb mijn op mijn hd een C en een D partitie gemaakt, en Vista Premium, Outlook etc. op C geinstalleerd. Alles werkt prima maar ik wilde graag C wat groter maken omdat het toch wat krap is. Ik dacht dat als ik D met 10Gb zou verkleinen dat deze 10Gb automatisch bij het C volume zou komen
. Inplaats daarvan heb ik nu ook nog een F volume met 9,77Gb. Ik probeer nu in schijfbeheer dat F volume te verwijderen, maar dat lukt mij maar niet. Ook met behulp van Vista tips en tricks kom ik er maar niet uit. Hoe kan ik nu dat F volume weer terug krijgen naar D, en dan alsnog C uitbreiden met 10GB? Ik kom er maar niet uit.
mvrgr. kanyarat.
Ik wilde met behulp van Vista schijfbeheer de volgende wijziging aanbrengen: Ik heb mijn op mijn hd een C en een D partitie gemaakt, en Vista Premium, Outlook etc. op C geinstalleerd. Alles werkt prima maar ik wilde graag C wat groter maken omdat het toch wat krap is. Ik dacht dat als ik D met 10Gb zou verkleinen dat deze 10Gb automatisch bij het C volume zou komen

mvrgr. kanyarat.