schijfbewerkingsfout rundll32.exe milukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaceAngel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
Hallo, ik zag dat er vele post op dit gebied zijn, maar kon niet echt mijn probleem hierin vinden dus daarom post ik deze vraag.

Gisteren heb ik een update gedaan van mijn usbpoorten. Toen de pc opnieuw opgestart was begon de ellende. Rundll opstartmelding. Pc opnieuw opgestart, niks meer aan de hand. Wil Guildwars (game) spelen, weer de melding:

Rundll32.exe melding
0x7c9100c8 verwijst naar 0x00fc0010, schrijfbewerking op geheugen is mislukt, klik ok om programma te beëindigen.

Vervolgens ongeveer 5 keer dezelfde melding achter elkaar gehad.

Heb hitmanpro2 erover heen laten lopen, ashampoo winoptimizer laten lopen, en mijn avg virusscan. Niks gevonden. Heb alle updates van microsoft binnen gehaald. Geen verschil.

Hebben jullie nog ideeën om dit op te lossen?

Groetjes Mij

Hallo, ik zag dat er vele post op dit gebied zijn, maar kon niet echt mijn probleem hierin vinden dus daarom post ik deze vraag.

Gisteren heb ik een update gedaan van mijn usbpoorten. Toen de pc opnieuw opgestart was begon de ellende. Rundll opstartmelding. Pc opnieuw opgestart, niks meer aan de hand. Wil Guildwars (game) spelen, weer de melding:

Rundll32.exe melding
0x7c9100c8 verwijst naar 0x00fc0010, schrijfbewerking op geheugen is mislukt, klik ok om programma te beëindigen.

Vervolgens ongeveer 5 keer dezelfde melding achter elkaar gehad.

Heb hitmanpro2 erover heen laten lopen, ashampoo winoptimizer laten lopen, en mijn avg virusscan. Niks gevonden. Heb alle updates van microsoft binnen gehaald. Geen verschil.

Hebben jullie nog ideeën om dit op te lossen?

Groetjes Mij

Geheugen scan in de BIOS uitvoeren.
Geen bleuscreens gehad?
Ander geheugen proberen. Anders bellen voor garantie. indien nog mogelijk

Nee geen blauwe schermen gehad enz.
Garantie is niet van toepassing.

Hoe voer je een geheugenscan in de bios uit? Heb dit nog nooit gedaan namelijk.
zal het geheugen testen via software. Kijken wat hier uitkomt.

Ik heb ook een systeemherstel gedaan naar een punt waarbij het probleem nog niet aan de orde was. Dit hielp ook niet. Het probleem is er nog steeds.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan