schijfcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

freshfirewoman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2005
wie kan mij helpen?

sinds een paar dagen doet mijn pc raar met opstarten.
iedere keer als ik mijn pc opstart krijg ik de keuze in welke modus ik hem wil opstarten terwijl ik hem altijd op een normale manier afsluit als ik dan de keuze maak windows gewoon opstarten dan gaat die schijfcontrolle uitvoeren . doe ik deze annuleren dan start de pc uit zichzelf op . laat ik de schijfcontrolle gewoon doorgaan dan is er weinig aan de hand .

kies ik nu om in een veilige modus op te starten dan vraagt die om systeemherstel wat ik dan al een paar keer heb gedaan maar ook dat wil niet meer baten want ik moet steeds verder terug en daarbij doet die het niet voltooien. want hij blijft dan hangen bij systeem herstel.

help me please

helaas al deze opties hebben op mijn probleem geen toepassing want ik krijg geen fout meldingen en als ik de schijf controle laat uitvoeren dan vind die geen problemen

ik word er echt gek van want ik kan nu alleen nog maar in de veilige modus werken want op het normale kom ik niet meer

Dit probleem kon ik oplossen door:

De schijfcontrole uit te voeren via Start naar Mijn Computer daar C: aanklikken met rechts en eigenschappen dan Extra /Foutcontrole enz.

Bij mij heeft dat gewekt dus ik hoop ook bij jou.

Aad

dat heb ik ook al geprobeerd had ook niks geholpen maar ik ben wel achter het probl;eem gekomen

ik ben de drivers kwijt van mijn printer (lexmark z34) nu heb ik die van internet afgehaald bij de pagina van lexmark en waarschijnlijk zit in de twee bestuurings programma's die ze daar hebben een fout bij de opstart want als ik opstart met de printer uitgetrokken dan doet die gewoon opstarten maar vergeet ik dat dan krijg ik een blauw scherm met dat er een bestuurings fout is bij plug en play dus ik hoop dat ik hiermee de fout heb gevonden

mensen bedabkt voor de hulp groetjes freshfirewoman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan