schijfdefragmentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
De defragmentatie in windows vista kan je plannen. Ik heb dit echter uitgezet omdat ik andere en betere defragmentatiesoftware wil gebruiken.

Ondanks het feit dat die optie uitstond heb ik sterke vermoedens dat vista de andere partitie van m'n harde schijf toch heeft gedefragmenteert. Zonder dat ik dat wou...

Hoe kan ik voorkomen dat vista m'n partities ongewild defragmenteert?
1. M'n prestaties gaan erop achteruit want de processor steekt al z'n rekenkracht in de defragmentatie.
2. Ik wil m'n hdd sparen en zelf betere software gebruiken.

Is het ok om het bestand "dfrgui.exe" te verwijderen? Of gaan er dan ook andere functies in vista zijn die niet zo fijn meer werken?

Is het dan wel zeker dat de defragmentatietool van vista niet meer defragmenteert?

Hij hangt ook niet samen met andere services?

Hoi !

Ja zeker: als je bij in Vista voor defragmenteren gaat wordt O&O-defrag geopend !

Greetz,

Harry.

die o&o is betalend?:confused:

Kan ik als ik een ander programma gebruik dat de vistadefragmentatie niet uitschakel gewoon de service uitschakelen? of het dfrgui.exe bestand verwijderen?

Hoi !

Ja, uiteraard.

Stuur me maar even een mailtje, misschien kan ik wat voor je betekenen.

Greetz,

Harry.

boah, eigenlijk wil ik gewoon weten wat ik het beste doe, dat bestand verwijderen of die service uitschakelen?

Hoi !

Dan service uitschakelen.

Greetz,

Harry.

Ik heb net gekeken in de services en zie er nergens de service 'defrag' bijstaan.:s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan