schijfleesfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

spieker12

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hallo,

Ik krijg steeds de melding schijfleesfout druk op ctral alte delete om opnieuw op te starten.
dat doe ik dan een paar keer alleen dat werkt niet.
Soms is het zo dat het wel lukt en dat ik windows kan gebruiken, maar dan loopt hij naar een uur vast en krijg je het zelde probleem weer, of ik sluit hem normaal af en wil je hem later weer opstarten krijg je de zelfde melding.
Mijn harde schijf is van Maxtor. Ik heb al een tool gebruikt maar daar wordt ik niet wijzer van.
Kan iemand mij helpen of weet iemand of mijn HD kapot is.
Ik het overigens windows xp pro sp2

Je zal toch eens het tooltje van de fabrikant moeten proberen,in dit geval maxtor ,om de fout te vinden op je harde schijf

Bertus zegt het zinnetje: "Mijn harde schijf is van Maxtor. Ik heb al een tool gebruikt maar daar wordt ik niet wijzer van." niet genoeg? Vetrel hem liever wat te doen met het tooltje
Joop

Hallo,

Ik heb dit probleem al langer, iemand heeft mij gezegd dat er tools zijn om je HD er mee te testen (powermax). Ik heb dat gedownload en voer dat uit tijdens het opstarten van de pc.
dan doet hij een test komt er van alles op het scherm te staan en daarna is het klaar.
ik kan er niet uithalen wat hij er mee bedoelt

ik kan er niet uithalen wat hij er mee bedoelt
Ik meende mij te herinneren dat het vrij simpel was.
Komt niet er niet met grote letters "Failed" te staan?

Mocht er met PowerMax inderdaad fouten herkend worden, valt je dat wel op in ieder geval. Ofwel met een Failed melding, of wel met een error code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan