Schijfruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nivko

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
49
Beste,

Ik heb een probleem: Mijn C schijf is 16 gig, en mijn ander opslag is 100 gig.. Ik heb altijd op de c schijf zo'n 5 gig vrijgehad en nu pompt hij hem elke keer vol en heb nog maar 50 mb over, lijkt net een virus.. Heb gister weer aan 1,5 gig geuninstalleerd en weer heb ik maar 50 mb ruimte over, ik download niks op die schijf dus dat kan het ook niet zijn, op de opslag schijf heb ik nergens geen last van? Any idea's? :rolleyes:

Gr, Niels
 
En wat heb je zoal aanstaan aldaar, en waar heb je het wisselbestand neergezet en hoe groot is die?

En op welke grootte laat je systeemherstel functoneren?

Gebruik je ook de hibernation?

En waar laat je windows de temps beheren?

En ook met het installeren van programma's, zet je die ook allemaal op de C: partitie?
 
En wat heb je zoal aanstaan aldaar, en waar heb je het wisselbestand neergezet en hoe groot is die? - Alleen programma's, wisselbestand is standaard.

En op welke grootte laat je systeemherstel functoneren? - Standaard

Gebruik je ook de hibernation? - Niet dat ik weet, geen idee wat het is

En waar laat je windows de temps beheren? - Standaard

En ook met het installeren van programma's, zet je die ook allemaal op de C: partitie? - Ja, maar geen grote programma's (zoals Adobe Reader, Photoshop, Dreamweaver etc.)
 
Tja, die antwoorden kan ik zelf ook wel verzinnen, jij maakt een topic over jouw probleem, in die vragen van mij ligt toch dat probleem, dat vreet schijfruimte, dus die zul je goed in moeten stellen.

Je kunt hiermee zien waar alles is gebleven.
 
De temp-map leeggooien doet wonderen :O (Zelf nog geen eens aan gedacht) Maar ik snap nog niet hoe ie opeens zo vol komt te staan, heb je nog steeds de infomatie nodig?
 
Ik info nodig? waarvoor?

Gebruik Ccleaner om de boel op te ruimen.
Ik maar denken dat je die temps allang verwijderd had, dat is het eerste wat je doet.

Zet die hibernation uit, in energiebeheer, maak van het wisselbestan een vaste grootte, bij 512mb intern is 500mb vast groot genoeg, en zet systeemherstel op 2% tot 10%, 200mb is voldoende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan