schijven bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik wil mijn schijven bijwerken. Ik heb een C schijf voor mijn windows7 een Dschijf voor m'n programma's en een E en F schijf. Omdat ik te weinig ruimte krijg op m'n D schijf wil ik D E en F samen voegen.
Ik ben wat verstrooit en de naam van het progromma vergeten dat dit soort werk kan doen. Volgens mij staat ie zelfs in de handige software. En kan ik de samenvoeging doen zonder verlies van data op de Dschijf.
Wie kan mij een eindje op weg helpen.
 
was dat programma niet paragon partition manager? en die data moet erop blijven staan volgens mij hoor.
 
Nee, ik gebruik altijd easeus partition master. Ik ben er nu achter omdat je mij aan het woord partition hebt geholpen.:thumb:
Van die data wil ik wel 100% zeker zijn, want ik heb nogal wat gb muziek, foto's en films op de D schijf staan
 
easeus partition manager is 32bit en ik heb windows7 64bit. Paragon partition manager heeft wel een 64bit versie dus daar ga ik gebruik van maken:thumb:
 
oke heel goed. als ik me goed herriner geeft paragon voldoende info over data, erg gebruiksvriendelijk is dat programma:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan