Schijven delen

Status
Niet open voor verdere reacties.
de enige oplossing voor mij is om die C schijf te formatteren
Waarom wil je eigenlijk de c:\ formatteren als het probleem iets van de d:\ is?

Rechtsklik op een file op de d:\ en kijk of je iets van delen ziet staan.
 
ik wil alle partities delen ivm bestanden via netwerk naar een andere computer te kunnen uploaden of zo
dus alle partities c d e f kan ik allemaal niet delen wel kan ik de andere pc zien maar omgekeerd niet
ik hoop dat je kan volgen
 
Je hebt Windows firewall uit schreef je.
Is dat op beide machines?
Heb je daarvoor een andere firewall genomen?

Eerst had je het over de D:/ die niet gedeeld kon worden, nu allemaal.
P.C. 2 ziet de ander niet. Op die pc moet je het dus zoeken. Of de firewall van de pc met partities doet vreemd.
Wat gebeurt er als je de zoekfunctie gebruikt en op computers en personen en de naam typt van de pc met partities?
Hebben de pc's een verschillende naam?
Hebben ze dezelfde werkgroepnaam?
 
sorry voor het wachten...

Heeft even moeten duren, maar hier verder reactie.

Uit je error code blijkt dat er een oorzaak moet zijn waardoor het stuurprogramma niet geladen kan worden.

Ik zie 2 mogelijkheden; een conflict met het stuurprogramma van je netwerkadapter of het register en andere instellingen zijn beschadigd.

De eerste kun je checken door je netwerkadapter te vewijderen in apparaatbeheer en het stuurprogramma opnieuw te installeren.

Als dit niet helpt, scan je pc goed op spyware en virussen. Als dit ook geen uitkomst geeft, kun je het beste SP2 van Windows XP (via de volledige versie) totaal opnieuw installeren.

Het grote voordeel hiervan is dat vrijwel alle kritische bestanden en met name die van netwerken weer worden vervangen door die van SP2. Mogelijk heb je een oud of vervuild bestand nog in het systeem zitten die niet compitabel is met de rest.

Je kunt de volledige versie van SP2 voor Windows XP downloaden op Mircosoft.com met trefwoord SP2 full installation.

We blijven het volgen!
Succes en de garoeten! :thumb:
 
Gisteren heb ik mijn computer geformatteerd en opnieuw geinstalleerd, partities delen werkt weer.
Dat wilde ik even zeggen
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan