Schokkend scrollen IE 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter AJd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Ik heb bij IE 7 last dat als ik met het scroll wieltje een pagina naar beneden scroll de pagina met een seconde vertraagd reageert.Dus elk klikje met het scroll wiel geeft een seconde later dat de pagina een paar regels zakt.
Dit surft heel irritant. Bij IE6 nix geen last, ook bij andere progs zoals Word geen last puur alleen bij IE7.
Een instelling of zo????

Net gisteren laatste opgehaald.
Met gamen ook geen last. Lijkt mij een instelling geen video probleem mede omdat het alleen bij IE7 is.

Opgelost!!!!
Het bleek de instelling van het scrollwieltje te zijn.
Ik heb een Logitech draadloos muisje waarvan ik de meegeleverde software had geinstalleerd. Nu bleek het wieltje als webwheel ingesteld te zijn, wat schijnbaar die vertraging veroorzaakte. Ik heb die logitech software verwijderd en gewoon via windows het wieltje als middelste knop ingesteld. Daarna weer IE 7 geinstalleerd en nu gaat het scrollen weer goed!
Toch ga ik nog ff kijken als ik de software van Logitech weer installeer en via die software de middelste knop instel of alles dan nog steeds goed werkt. Zit nl ook een indicator bij voor het batterij niveau van de muis en da's wel makkelijk.

zo zie je maar weer dat het in de meest gekke dingen kan zitten.

ik dus ook weer een leering rijker

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan