Schommelende internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Hallo, ik ben steven en woon in belgie! ik heb mij als het ware al dood gezocht achter mijn probleem!

Ik ben onlangs overgestapt naar dx-solutions waar ze een 6Mbit verbinding te bieden hadden met een download limiet van 40Gig!

Ik heb al met de support gebeld en het ligt natuurlijk aan de binnenhuis bedrading!

Mijn probleem is dus als volgt! ik heb dus een 6 Mb verbinding en ik haal op wilkeurige tijdstippen over dag van 200 kbps tot 5600 kbps !! Als ik inbel met mijn philips modem die nog geen jaar oud is. een Annex A geeft deze aan:

Stream Type

Actual Data Rate

Up Stream

640 (Kbps.)

Down Stream

6144 (Kbps.)

Maar via verschillende speedtest programma's heb ik zeer rare schommeling tot uitval toe!!

ik heb de kabels al gecontrolleerd maar alles is in orde. Kan niet anders want ik zou nooit 5600 halen!

Nu denk ik dat het aan mijn modem ligt !!!!

Kan dit?

zoja kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan aanpassen? want van die modem ken ikniet al te veel!

Laatst bewerkt:
Hoe weet je dat zo snel ? Je hebt altijd last van overhead zeg 10 % en daarbij komt de afstand tot de centrale alsmede de bekabeling en zo zijn er nog wel andere factoren van invloed.

volgens de suppord is er niets aan! afstand tot centrale is oke en bekabeling tot aan mijn huis.

ik heb al mijn router aan de entre gehangen dus korter kon niet met verschillende kabels en splitters en verschillende routers en modoms.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan