Schone installatie Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
40
Hallo allemaal
Ik wil mijn Vista gaan upgraden naar Windows 7.Ik wil daarbij een schone installatie gaan doen. Ik heb mijn documenten op een DVD gebrand als back up. Ik gebruik Outlook 2003.
De volgende probleemvelden:
1)Outlook: Hoe maak ik een back up op DVD van mijn contactpersonen en van de post die staat in postvak in en verzonden items en concepten?. Ik ben als de dood om mijn adresboek kwijt te raken. Welke achtereenvolgende handelingen moet ik verrichten en hoe zet ik ze weer terug?
2) Idem dito t.a.v. mijn favorieten.
3) Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik al mijn instellingen zoals Outlook, mijn draadloze verbinnding etc niet kwijtraak?

Dank U voor uw hulp
 
Waarom perse een schone installatie?

Upgraden vanaf Vista gaat prima en dan raak je helemaal niets kwijt...
 
Schone installatie Windows 7

Ik wil een schone installatie omdat Vista mij regelmatig trakteert op zwarte schermen, erg traag geworden is - opstarten alleen al duurt 10 minuten - hij loopt regelmatig vast etc.
Ik vrees dat als ik Windows 7 hier eenvoudig overheen zet dat ik die problemen dan niet kwijt ben.Dus wil ik een schone installatie.
Groet
Kees
 
Met een schone installatie ben je alles kwijt dus ook je instellingen.
Beter is 7 er gewoon overheen. Fouten worden dan vanzelf hersteld. Tenzij ze niet door het besturingssysteem worden veroorzaakt maar door hardware of software van een programma.
 
Fouten worden dan vanzelf hersteld.

Hmm, daar twijfel ik toch over. Upgraden kan, maar ik raad het in ieder geval niet aan. Kan uren duren. Backuppen en herinstalleren neemt dezelfde tijd in beslag als upgraden, en je hebt een proper systeem.
 
Vraag me af wat dit met Win95/98/ME te maken heeft, daarom verplaatst.

Verplaatst Windows 95/98/ME ---->>> Windows 7.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan