Schone lei

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrale1

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2005
Hallo,

Weet iemand hoe ik het beste een asaus A 620 geheel
kan opschonen!

en hem dan naar eigen hand zetten.

nu komt hij naar een back up met instelingen van vorige gebruiker in met name tomtom

heb hem 2e hands en er verder geen CD's Met software bij.

BVD..............................

:o

euh.. je moet een windows cd hebben. (xp of 98 of 95 ofzo). En wanneer je w98 of w95 (w9x) hebt moet je een opstart diskette hebben. Zo kan je je harddisk formatteren (helemaal leeg halen). En je besturingsysteem opnieuw installeren. Met XP kan dit via de XP cd.

Edit
Of gaat dit over een palmtop ? :confused:, ik zie net dat hij in pocket-pc gedeelte staat.

Edit 2
..%5Cimages%5CASUS-A620.JPG

Idd, het is dus een palmtop, dan weet ik het niet. Zit er niet gewoon een reset knop op, of gebruik gewoon google.

Laatst bewerkt:
Ik ken niet de specifieke eigenschappen van jouw pda. Wel die van mij (Mio 168) en daar zit een resetknop op de achterkant zodat ie weer helemaal terug bij de fabrieksinstellingen is. Maar Tom tom is dan wel verdwenen en moet opnieuw geïnstalleerd.

Maar je kunt ook alleen de applicatie Tom tom resetten: (Dit betreft Tt voor pda versie 5, andere versies heb ik geen kijk op..) Start Tt, tap in het screen, je komt in het menu. Tap "Wijzig voorkeuren" en tap dan 5 maal op het driehoekje rechtsonder. Tap op "Herstel fabrieksinstellingen". Dat zou het moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan