• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

schooljaar-kalender; overgang naar volgend kalenderjaar werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erpee

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Ik heb een planner voor het schooljaar gemaakt.
als basis een kalender genomen van MS.

Augustus t/m December werkt goed. Januari moet dan als basis natuurlijk het volgende jaar hebben.
In mijn kalender gebruikt 'ie het huidige jaar.

Hoe kan ik dit wijzigen?

Zie bijlage.

Bijlagen

Wat een verschrikkelijk ding is dat zeg.
Ik ben wel benieuwd naar de originele template; ik kan hem niet vinden.

Hoe dan ook, ik heb hem herzien, zie bijlage.

Bijlagen

Hm, als de eerste dag van de maand op zondag valt, dan gaat het niet goed in de sheet van #2. Ik kijk er vanavond nog even naar.

ziet er mooi uit. Super!
Dat van die zondag heb ik ook gezien.

Fijn dat je wilt helpen.

Zo is-tie beter.

Nog een klein stukje toelichting:
de maandnamen op regel 3 en regel 48 zijn eigenlijk datums in formaat mmmm, ieder met zijn eigen formule.
De formule in A4 is doorgetrokken naar beneden t/m A45 en die set A4:A45 is gekopieerd naar E4:E45, I4:I45 etcetera (de 6 bovenste maanden).
De formule in A49 is een aangepaste versie van A4, en overigens overeenkomstig gekopieerd voor de onderste 6 maanden.

Het vreemde aan het origineel vond ik dat het eigenlijk allemaal losse formules waren (niet gekopieerd). Vandaar de kwalificatie "verschrikkelijk ding".

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan