schoonheidsfoutje XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Als ik een MP3 wil openen,rechts klik op de muis ,heb ik de keus met : openen met,

Daar heb ik dan de keus uit 4 muziekprogjes,maar ik zou er een van willen verwijderen(in dat menuutje).

Hoe doe ik dat?

Thanks

Geef ze eens op welke 4 dat zijn?

Ik wil er eentje verwijderen omdat die helemaal niet thuis hoort in het rijtje(voor het openen van een muziekfile)

deze staan erin :Windows media player,winamp,nero mediaplayer en dan configuratie windows mediaplayer.

Deze laatste moet eruit (heb ik er per ongeluk bijgezet)

Thanks

Ik heb een afbeelding gemaakt.zie bijvoegsel

Bijlagen

• kijk.jpg
    kijk.jpg
    24,5 KB · Weergaven: 57
Waarom ik dat wil verwijderen?

Omdat ik een maniak ben en alles piekobello wil hebben.(haha)

Alvast bedankt voor een eventuele oplossing.

Configuratie Windows Media Player? Heb je soms een Windows-Update gedaan ofzo en nog niet Windows Media Player geopend? (wat moet bij Windows Media Player 10 als deze via de Windows Update binnengehaald is)

Anders verwijderen uit Configuratiescherm-Software?

Ik heb per ongeluk de verkeerde aangeklkt?Nu wil ik dat gewoon verwijderen.In het configuratiescherm zie ik niets.

Volgens mij moet het hiermee gaan, run file en kijk bij extensie mp3 wat er bij jouw staat en verwijder diegene die jij weg wilt hebben.
Zoek even oo onderstaande site naar de kleine file en download deze.

Clear Dynamic "Open With" Lists
Copyright 2002 - Doug Knox

When you right click on a file in Windows XP, one of your options is Open With. This listing of programs contains some that are predefined and some that are added because you chose a program that wasn't on the list. Over time this list can build up to quite a number of programs.

Clear Open With Lists will allow you to selectively remove the "dynamic" portion of this list for a file extension that you choose (from a list). Or, if you prefer, you can remove all "dynamic" entries for all file extensions.

Future enhancements include the ability to select multiple extensions and/or individual "dynamic" entries.

Operating System(s): Windows XP Only. This utility will run on other OS's, but has not been verified to work. VB 6 Runtime library required (included in Windows XP).

Download Clear Open With Lists here.

http://www.dougknox.com/xp/utils/OpenWithClear.zip

Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan