Schoonmaken lcd tv scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gotcha89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Berichten
3
Hallo,

Ik heb laatst mijn tv scherm schoongemaakt met HG beeldscherm reiniger. Sindsdien zitten er enorme vlekken op het beeldscherm. Heeft iemand een idee hoe ik het eraf krijg. Het is niet zomaar een klein vlekje maar echt de bewegingen die ik gemaakt hebt staan erin. Heb geen kracht gezet bij het schoonmaken presies zoals de handleiding vertellen. Iemand idee hoe ik het eraf krijg?


Groetjes,

Gotcha
 
Precies hetzelfde spul heb ik ook gebruikt en mijn scherm was mooi schoon.

Vetvlekken en vetspatjes en dergelijke die wrijf je met zo'n poetsbeurt juist helemaal uit, en krijg je niet zomaar weg met een milde reiniger zoals deze van HG.
Was je scherm erg vuil van te voren?
 
Hij was wel wat vuil maar wat vind jij erg? Het is gewoon de vloeistof die je uitvrijft tot het droog is maar je blijft dus de spray zien helpt het denk je om met beetje vochtig doekje erover heen te gaan?
 
Tja, wat is erg... gewoonlijk zit er alleen maar wat stof op en veeg je dat zo weg.
Echte vetplekken, vingervlekken wordt al lastiger, zeker op zo'n hoogglanzend glare panel.
 
Schoonmaken Televisie / LCD scherm

De HG beeldscherm reiniger en beschermer is fantastisch spul. In uitzonderingssituatie (inderdaad bij vuile schermen, vooral rook, vettigheid) en bij schermen die nooit of heel lang geleden schoongemaakt zijn kunnen vlekken ontstaan. Herhaald schoonmaken, zoals aangegeven op de gebruiksaanwijzing zal meestal helpen. Mocht dat nog niet helpen dan weten wij wellicht nog wel een andere oplossing. Stuur in dat geval een email naar support@cleansafe.nl - Vriendelijke groet - Erik W.
 
zelfde probleem

he gotcha, heb je de vlekken er uiteindelijk nog afgekregen?? ik lijk hier het zelfde probleem te hebben, en omdat het hier een 40 inch tv betreft hoop ik heel erg dat je een verlossend antwoord hebt....


iig bedankt
ivo
 
40"TV probleem

Een flesje wat het probleem oplost is onderweg - vrgr. Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan