Schrijfbeveiliging Plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snelso

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Hallo iedereen,

Ik heb een USB-Stick. Daar wil ik een filmpje opzetten maar dan zo dat ie niet geformatteerd kan worden en dat het filmpje niet verwijdert kan worden en dat er niets opgezet kan worden. Het maakt niet uit of ie daarna niet meer te gebruiken is voor andere dingen.
Veel Dank.
(Het is geen ScanDisk)

Met Windows kan je een schrijfbeveiliging op zetten, maar die kan iedereen met een eenvoudige handeling weer afhalen. Misschien kan je beter een SD kaart pakken. Daar heb je een schakelaar om schrijfbeveiliging aan te zetten, en de meeste laptops en moderne computers hebben een kaartlezer. Vergeet niet de schakelaar met een drubbel secondenlijm vast te zetten, maar plak de SD kaart niet aan je finger vast (dus gebruik handschoenen).

Ik had misschien beter er bij kunnen zetten dat het om een marketing campagne gaat en dat er zo'n 50 usb sticks gemaakt zijn. Is er echt geen programma om dat te doen. Misschien 2 partities op die usbstick ofzoiets? Zolang die bestandjes er maar op blijven staan.

Ik vrees van niet. Partities kan je formatteren, bestanden kan je wissen. Ik kreeg vroeger ook zulke gratis usb sticks, die heb ik allemaal gerecycled, dus geformatterd. Soms worden er inderdaad 2 partities opgezet, een is vrij toeganglijk, op de tweede staat de reklame. Wat je met een programma kan vergrendelen, kunnen Hans en Inge met een soortgelijk programma weer ontgrendelen.

Misschien kan je beter de usb sticks verkopen en vergrendelbare kopen? Anders bij de leverancier vragen, of hij "vergrendelbare" usb sticks kan verkopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan