• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Schrijfbeveiliging VBA excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter berny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

berny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Hallo

ik zou graag het stukje code vinden die er voor zorgt dat je alleen maar bepaalde woorden in een werkblad kan zetten ander heeft gij een fout aan.

Kan er mij iemand helpen?

Hallo

ik zou graag het stukje code vinden die er voor zorgt dat je alleen maar bepaalde woorden in een werkblad kan zetten ander heeft gij een fout aan.

Kan er mij iemand helpen?

Je kunt ook gebruik maken van Datavalidatie.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Je kunt ook gebruik maken van Datavalidatie.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Danku voor de reets gegeven informatie maar ik ben een grote leek op dit vlak hoe moet ik dit juist toepassen

hopelijk kunt u mij helpen

Ga naar Data - Valideren...
Op tabblad Instellingen kies je voor Lijst.

Daaronder geef je aan welke waardes ingevoerd mogen worden voor de geselecteerde cel(len). Hoe?
Bijv.:
- Jan;Piet;Kees (gebruik punt-komma om gegevens onder elkaar te zetten)
- A1:A10 (de gegevens uit de cellen A1 t/m A10).
- Test (naam van een bereik genaamd Test. Deze is iets moeilijker te maken dan de eerste 2 opties).

Geef eventueel in tabbladen Invoerbericht en foutmelding aan welke melding je aan de gebruiker laat zien bij het invoeren resp. foutmelding.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan