Schuifbalk aan rechterkant in IE zeer traag

• Onderwerp starter Onderwerp starter srs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

srs

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Binnen IE is de schuifbalk aan de rechterkant zeer traag. Dit probleem doet zich nu ongeveer 14 dagen voor. In andere office-pakketten zit dit probleem niet. Heeft iemand een oplossing....

Internet Explore (IE) is geen onderdeel van het Office pakket.
Ook heb jij het over andere Office paketten? Heb je er dan meer op je PC?

Wat bedoel je met heel traag? Als je gaat scrollen of als je erop klikt en sleept (drag and drop). Of als je rechtsklikt en één van de opties gebruikt?

Ik weet dat IE geen onderdeel uitmaakt van het Office-pakket. Ik heb inderdaad 2 Office-pakketten (Corel en MS). Waarom ik die pakketten noem is, om aan te geven dat de schuifbalken in alle programma's goed werken. Alleen in IE niet. Als ik daar bijvoorbeeld www.startpagina.nl opvraag kost het een hele lange tijd voor ik onder aan die pagina kom. Deze tijd is zeker 10 keer langer dan normaal.

Bedankt trouwens voor je snelle antwoord.

Het ligt dus aan IE. (denk ik).

Heb je IE al eens geprobeerd om te herstellen?
Als je gaat scrollen of als je erop klikt en sleept (drag and drop). Of als je rechtsklikt en één van de opties gebruikt?

Als je gaat scrollen of als je erop klikt en sleept (drag and drop). Of als je rechtsklikt en één van de opties gebruikt?

Zowel bij het scrollen (dus klikken op de pijltjes) als bij het slepen van de schuif op de schuifbalk (drag and drop). Dat laatste is helemaal een ramp aan het worden.

Zal ik eens naar kijken. Goede tip.

groeten,

Edwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan