• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

schuifbalken

Status
Niet open voor verdere reacties.

brecat

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Hoi,

Ik heb een vraagje ivm de schuifbalken die je in excel kan toevoegen. Ik wil een balk maken maar als ik maximum waarde invoer van bijvoorbeeld 400.000 dan geeft die me aan dat ik tot 30.000 kan gaan. is er geen methode dat ik boven die 30.000 kan gaan?

groeten brecat

Je kan de gekoppelde cel (welke waarde veranderd door te drukken) natuurlijk vermedigvuldigen met een factor.
Zo kan je de max zetten op 4000 en de gekoppelde cel met 10 vermedigvuldigen.
Alleen zit je zo wel aan minimale stappen van 10 vast.

Je kan de gekoppelde cel (welke waarde veranderd door te drukken) natuurlijk vermedigvuldigen met een factor.
Zo kan je de max zetten op 4000 en de gekoppelde cel met 10 vermedigvuldigen.
Alleen zit je zo wel aan minimale stappen van 10 vast.

Hoi,

Deze optie had ik ook al bedacht maar aangezien ik 20 verschillende kosten/opbrengsten of zo wil integreren telkens met uiteenlopende cijfers die bij de ene van 1000 tot 10000 kunnen zijn, bij de andere van 45 000 000 tot 50 000 000 gaat dat verwarrend worden. Daarom vroeg ik me af of het niet anders ging.

Alvast bedankt om te antwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan