Zonder document te zien? Geen idee. Maar een kop(stijl) komt alleen in de inhoudsopgave als een kop is opgemaakt met een stijl Kop1, Kop2 etc. Dus vermoedelijk heb je die kopstijlen toegepast op de tekst. Wellicht automatisch, want dat kun je aan- of uitzetten. Persoonlijk zou ik Word
nooit voor mij laten bepalen wanneer een opmaak gekoppeld moet worden aan een specifieke stijl, want dat
kan het programma natuurlijk nooit goed doen. Stijlen bepaal je altijd zelf. Tenmiste: dat vind ik

. Met simpele sneltoetsen kun je dat ook makkelijk instellen. Wat kun je er aan doen? Begin eens met de teksten in de koppen die je
niet met de kopstijlen wilt opmaken terug te zetten naar gewone tekst, want daar begint het mee. Zolang een tekst is opgemaakt met één van de kopstijlen blijf je dat terugzien in de inhoudsopgave. Welke teksten dat zijn, is natuurlijk simpel terug te vinden, want die tekst vind je terug in de inhoudsopgave. Met <Ctrl>+Klikken spring je vanuit de inhoudsopgave gelijk naar die tekst.
Vervolgens zou ik eens naar de instellingen in Word kijken, want dat automatisch koppelen aan de stijlen moet je dus uitzetten. Die instelling vind je onder de knop <AutoCorrectie-Opties> (<Opties>, <Controle>) op het tabblad <AutoOpmaak tijdens typen>. Het gaat dan om de optie <Ingebouwde kopstijlen>. Zet die vooral uit!