Schyzofreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansvanhaaster

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
In mijn lijst van gebruikersaccounts staan twee beheerders. Een genaamd Administrator, een genaamd Hans. Al mijn documenten etc. zitten onder Administrator. Hoe verwijder is beheerder Hans? Als ik hem aanklik via het configuratiescherm wordt die mogelijkheid niet geboden.

Laatst bewerkt:
Ga naar configscherm: gebruikers en daar kan je die verwijderen.

Dat lukt dus niet. Een beheerder kun je niet zo maar verwijderen, maar twee beheerders werkt ook niet. Vandaar mijn probleem.

eerst de beheerder hans, via de adminitrator acount, beperkte rechten geven :)

Ook dat lukt dus niet.
Het probleem is kennelijk dat er twee beheerders zijn. De een kan de ander niet verwijderen of zijn rechten wijzigen.

Doe dit eens en kijk wat er staat:
Open Start en klik met de rechtermuisknop op 'deze computer' en kies voor 'eigenschappen'.
Klik op het tabblad 'geavanceerd' en klik op de knop 'instellingen' in 'gebruikersprofielen'.
Klik op OK om af te sluiten.

Via het startmenu ging dat niet, maar ik heb geklikt op het icoon Deze Computer op het bureaublad. Toen via systeemeigenschappen terecht gekomen bij gebruikersprofielen / instellingen.
Daar stonden inderdaad de profielen van Administrator en Hans.
Hans verwijderd. PC herstart.
Hans staat nu niet meer bij systeemeigenschappen/geavanceerd/gebruikersprofielen/instellingen, maar er zijn nog steeds twee beheerders aanwezig (Administrator en Hans) als ik via het configuratiescherm naar gebruikersprofielen ga. Ik krijg hem daar ook niet weg.

In elk geval zeer bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan