Sciphone i9+++ Goeie batterij!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Ik heb en sciphone gekocht, maar wat bleek, de batterijen daarvan zijn vaak dood... Dus ik kocht 2 nieuwe op ebay en die hadden ook het zelfde probleem. Ik heb wel het geld terug maar weet iemand een shop of een ebay pagina waarop de juiste batterij staat die het goed doet. Graag uit eigen ervaring en verzenden naar Nederland natuurlijk. Ik hoop dat iemand hier meer van weet en wacht op een reactie :)

Grtz,
Yorick

Ik heb hetzelfde probleem gehad.
In een plastic zakje doen, dan een nachtje de vriezer in.
Vervolgens net zo lang aan de oplader houden totdat ze het weer doen. (Duurt misschien een uur, bij mij half uur)
Klinkt gek, maar het werkt echt! Mijn oom kwam ermee. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar het werkt dus echt.

Met vriendelijke groeten,

Bjórn Bos

Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde probleem gehad.
In een plastic zakje doen, dan een nachtje de vriezer in.
Vervolgens net zo lang aan de oplader houden totdat ze het weer doen. (Duurt misschien een uur, bij mij half uur)
Klinkt gek, maar het werkt echt! Mijn oom kwam ermee. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar het werkt dus echt.

Bjórn Bos

moet ik dat doen als ze leeg zijn of maakt dat niet uit? En moet ik daarna een uur opladen of gewoon tot het helemaal vol is?

Als hij leeg is, en dan tot hij helemaal vol is (misschien een uur ofzo, hangt er vanaf)

Björn Bos

PS: Het kan zijn dat het TOTAAL geen zin heeft, maarja bij mij werkte het en je hebt toch niets te verliezen toch:P?

probleeempje

nou ik heb dus ook net een skiphone. overgekocht van iemand.
maar hij deed het eerst gewoon. toen was de batterij ook al heel snel leeg. toen heb ik hem aan de lader gelegd een nachtje. en nu krijg ik hem niet meer aan...ook niet als ie nog aan de lader ligt. ligt het dan ook aan de batterij??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan