• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Scores bijhouden in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

carll

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
Ik ben op zoek naar een applicatie (liefst in Excel) waarmee het mogelijk is uitslagen en standen van een sportdag bij te houden, inclusief tussenrapportages en eindscores. Via de zoekoptie ben ik wel een paar Excel-sheets tegengekomen die hetzelfde beogen, maar deze zijn iets te specifiek aan een sport gekoppeld. De applicatie die ik zoek, moet meerdere sporten en spellen kunnen bijhouden.

Hallo Carl

Als ik dit lees, denk ik:

1. dat dit vrij vaag is want te uitgebreid en te algemeen

2. vrij veel tijd voor (een) helper(s) in beslag gaat nemen. Zoiets maken doe je niet op 1-2-3 hoor. Ik spreek uit ervaring. Ik vermoed dat je o.a. op mijn bestandjes doelt met de bestanden die je hier gevonden hebt via de zoekfunctie?

Wigi

Eerste post van jou hier, dus Welkom op het forum!

Het was mij eerst ontgaan...

Veel plezier hier gewenst en dat je veel mag bijleren zoals wij hier allemaal doen.

Wigi

Dag Wigi,

Ik realiseer me dat het vrij vaag is, maar wellicht zijn er mensen die zoiets al eens eerder bij de hand hebben gehad en hun oplossingen willen delen. Desnoods mag het ook een (betaalde) standalone applicatie zijn (dus niet in Excel). Tot dusver heb ik nog niets kunnen vinden, vandaar de oproep. En: dank voor het welkom, ik hoop inderdaad veel (bij) te leren hier!.
Groet,
Carl

Carll,

Het antwoord van Wigi deel ik. Een kleine rondgang leerde me dat "een sportdag" niet bestaat, omdat de invulling afhankelijk is van de doelgroep, de deelnemers. Orienteer je eerst eens hoe je die dag wilt invullen en kom met die kennis terug met een concretere vraag.

Groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan