Wie kan mi aan een werkende macro helpen met de volgende uitdaging.
Ik hou scores bij van bowlen waarbij de spelers een score ranking hebben Scratch en een met Score scratch+Handicap.
Alle spelers komen dus in de 2 verschillende tabellen voor. Nu is de vraag in welke ranking moet de speler komen heeft hij/zij een score die scratch hoger is dan de score+Hancicap.
er is een splitsing tussen heren en dames de tabellen lopen dan ook HEREN van A6
31 en Dames van A36
58. wat ik nu wil is dat de spelers waarvan scratch hoger is dan die met hcp in kolom L:O komen gesorteerd van hoog naar laag en diegene waarvan de score+handicap hoger is dan die van scratch in kolom R:U ook gesorteerd van Hoog naar laag. Bijgaand doe ik een voorbeeld bestandje bij
Ik hou scores bij van bowlen waarbij de spelers een score ranking hebben Scratch en een met Score scratch+Handicap.
Alle spelers komen dus in de 2 verschillende tabellen voor. Nu is de vraag in welke ranking moet de speler komen heeft hij/zij een score die scratch hoger is dan de score+Hancicap.
er is een splitsing tussen heren en dames de tabellen lopen dan ook HEREN van A6