• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Scores toevoegen in rij vanuit bereik op zelfde regel en dit herhalen voor 150 regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hof1607

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Beste helpmij mensen,

Ik zit met het volgende probleem! Ik zoek een VBA oplossing voor het toevoegen van 200 games aan een bestaande sheet waarin voor de ene speler al wel en voor de andere geen waarden voorkomt. Nu wil ik de scores die ik in excel krijg naast de reeds gevulde rijen plakken en dan door VBA in de rij links van deze scores de eerst volgende lege cel op laten zoeken en de nieuwe scores copieren en daar inplakken. Het kan voorkomen dat er lege regels tussen zitten. Ik neem nu de lidnummers (dit zijn unieke ID's niet mee maar als dit makkelijker is voor de oplossing dan is dat geen probleem)
Bijgaand doe ik een voorbeeld bestand waarin in kolommen D t/m CZ de bestaande scores staan en waaraan de scores uit de kolommen Dj t/m HE moeten worden toegevoegd.
Alvast bedankt voor het meedenken!Bekijk bijlage 200 gamers autom plakken 16122010.xls

Beste hof1607

Ik neem nu de lidnummers (dit zijn unieke ID's niet mee maar als dit makkelijker is voor de oplossing dan is dat geen probleem)

staan de gegevens die bij dezelfde persoon horen nu wel op dezelfde regel?
Dus zowel in D:CZ als vanaf DJ horen de gegevens op bv regel 10 bij elkaar?

Zo neen, dan graag vanaf DJ ook de ID's meenemen

Wim,

in de bijlage heb ik een linksboven knop toegevoegd die doet wat je wilt.

NB: voorwaarde voor een correcte werking is dat er telkens gegevens van één en de zelfde persoon op één regel staan.

Bijlagen

Reactie oplossing scores verwerken op rij

Beste Haije,

Hartelijk dank voor je reactie en oplossing ga hem zo direct proberen
Laat je nog even weten of het is wat ik hoop

nogmaals dank

Ik heb hem getest en nog wat aangepast omdat ik aan rij 3 vastzit maar kan geen fouten ontdekken door mijn wijzigingen. De laatste offset regel heb ik 2 veranderd
dit wist ik niet zeker.
Nogmaals mijn hartelijke dank.

groeten Wim

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan