screen recorder android

• Onderwerp starter Onderwerp starter yolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yolo

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
hoi,

ik zoek een screen recorder waarmee ik minecraft pe voor android kan recorden.
alleen ik kan geen screen recorder vinden voor android. (Ik kan betaalde apps krijgen door ''naam app''.apk te googlen).

mijn telefoon samsung galaxy s 1 is goed genoeg om te recorden. ik heb de app ASC gehad alleen dat was een demo en daarna moet je een licensie kopen en die kan ik nergens vinden.

mijn eisen:

geen/weinig lag.
het liefst met voice recorder HOEFT NIET!
geen root want root vertrouw ik niet helemaal en het vreet heel veel energie.
mag met computer (via usb kabel) hoeft niet.

ik hoop dat iemand me kan helpen

alvast bedankt,
yolo

voor mensen met interesse mijn youtube account is: http://www.youtube.com/user/koningpierre
ik upload games, tutorials en trailers. ik wil dus nu beginnen met android. en rond september/oktober op windows

Hoi,

Je kunt het dan op 2 manieren doen:

1. Droid@Screen met XSplit/Fraps/Dxtory
Deze heb ik gevonden met dit filmpje (duits).
Het is belangrijk dat je de driver voor je telefoon download, in jouw geval (Samsung Galaxy S1) moet je deze hebben.
Je hebt Android SDK nodig, deze kun je hier downloaden.
Als laatste heb je Droid@Screen nodig. Klik hier.

Je hebt nu de driver (wel even installeren natuurlijk ;)), een zip bestand genaamd "adt-bundle-windows....", en een Java bestand "droidAtScreen-1.0.1"
Pak het zip bestand uit en open SDKManeger.exe (Het opstarten hiervan kan even duren).
Vink "Android SDK Tools", "Android SDK Platform-tools" en "Android SDK Build-Tools" (Waarschijnlijk bovenaan in de lijst) En druk op Install 3 packages..
Open nu het Java bestand.
Als hij meteen vraagt om een ADB locatie staat deze in de net uitgepakte map van android SDK --> SDK --> platform-tools --> adb.exe
Anders ga je bovenaan naar ADB --> ADB Executable Path en stel je dit hier in.

Sluit nu je telefoon aan met een USB kabel.
Als het goed is verschijnt je telefoon in het programma.
Waarschijnlijk opent hij meteen je scherm, anders moet je eerst "Visible" aankikken.

Met Fraps, Dxtory, of XSplit kun je dit dan opnemen (Hier ben je waarschijnlijk al mee bekend aangezien je een Youtube kanaal hebt.) Waarschijnlijk heb je geen heel hoog FPS maar iets anders is lastig te vinden.

2. No Root Screen Recorder-Trial
Deze heb ik wel geprobeerd, werkt bij mij helaas niet.
Dit is de app. Misschien kun je dit proberen als Droid@Screen niet werkt.
Volg gewoon de instructies in de beschrijving van de app.

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan