Screencapture software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merijnbosma

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Berichten
189
Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat een goed screencapture programma is? Het liefst gratis uiteraard.

Ik heb een poging gedaan met screencam maar dat is volgens mij een demo versie en levert geen mooi resultaat op.

Alvast bedankt

Mvg Merijn
 
avicapt.
Is gratis maar je hebt geen geuid, dit zou je appart moeten opnemen als je geluid wilt.
Avicapt is voor zover ik weet het lichtste programma hiervan :)
 
Ik wil graag een powerpoint presentatie opnemen, screencam had ik als invoegtoepassing geinstalleerd bij PP 2007 maar die geeft geen goede kwaliteit (max 10 frames per sec)

Met deze combinatie kon ik powerpoint in een klein venster afspelen en alleen dat venster op laten nemen. Hierdoor kon ik de achtergrondmuziek regelen met vlc mediaplayer en op gezette tijden stop zetten voor een paar filmpjes.

Het werkt allemaal goed (afgezien van dat PP 2007 nog steeds niks kan met achtergrondmuziek behalve alleen dom afspelen) maar ik wil graag meer frames per seconde opnemen.

Ik weet niet of het mogelijk is om dit kosteloos te doen of dat hier (duur) betaalde software voor nodig is.

Volgende keer zal ik het verhaal meteen uitleggen ;)

Mvg merijn
 
Laatst bewerkt:
Hey thnx voor de snelle reactie, ik zal het programma zeker uit proeberen, alleen voor deze presentatie heb ik er helaas niet veel aan want deze duurt iets meer dan 20 minuten

Grtz
 
Hey,
In powerpoint kun je je presentatie opslaan als WMV.
Ofja, ik wet niet of dit in 2007 ook is, maar ik heb het 3 dagen geleden in powerpoint 2010 gedaan en ik had een vloeiende aftiteling voor mijn video ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan