Screenlagg? Rawr ÖwO

Status
Niet open voor verdere reacties.

QJumper

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Hai,
Sinds ik mijn pc heb gekregen gewoon voor studie, wou ik ofc ook games erop spelen.
maar ik heb screen lagg.
Binnenkort ben ik weer jarig dan krijg ik waarschijnlijk een nieuwe (goeie) pc. Maar tot die tijd moet ik hier mee doen.
=======================================
Mijn vraag:
Komt screenlagg door mijn graphic kaart?
Alvast bedankt.

Welke game en welke systeem gegevens praten we hier over? Probeer je vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren, dan voorkom je........;)

Welke game en welke systeem gegevens praten we hier over? Probeer je vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren, dan voorkom je........;)

Het game maakt niet uit want het komt in elk spel voor dat ik download. bijv ijji AVA kan ik nniet spelen want er komt een zwartbeeld ||||||, bij soldierfront, flyff,gunz,driftcity enz.heb ik wel screen lagg.
hmm wat voor systeem gegevens?
ff kijken.
Intel(R) Celeron (R) CPU
420 @ 1.60GHz
Kloksnelheid: 1.60 GHz, 0.99 GB

Als dat niet genoeg is wil ik graag weten hoe ik aan meer informatie kan komen.

Tja, dan zul je toch even met PCwizard moeten kijken welke videokaart je hebt. Daarbij een Celeron is niet echt een CPU om mee te gamen.

Tja, dan zul je toch even met PCwizard moeten kijken welke videokaart je hebt. Daarbij een Celeron is niet echt een CPU om mee te gamen.

Ja dat weet ik.
Een werk pc .
=(
Mrja en PCwizard? is dat een programma? :p

uh, logisch of nie?
bovendien te ingewikkeld programmaatje w8 wel op mijn nieuwe pc ^^

Programma is niet ingewikkeld. Installeren en kijken bij "System summary", maar goed ik had dit antwoord wel verwacht.

Ja das logisch, sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan 24u/per dag computers bestuderen.

De meeste mensen hebben nog slaap nodig, dus 24/7 gaat niet lukken. Kennelijk kun je het niet laten toch weer vreemde opmerkingen te maken. Hiermee maak je het wel lastig voor jezelf om geholpen te worden met problemen.

De meeste mensen hebben nog slaap nodig, dus 24/7 gaat niet lukken. Kennelijk kun je het niet laten toch weer vreemde opmerkingen te maken. Hiermee maak je het wel lastig voor jezelf om geholpen te worden met problemen.

tja met zo'n moderator kom je ook niet ver, wordt een topic gesloten door een smiley,
best wel lollig dit

Laatst bewerkt:
NIET door een smillie en dat heb ik ook aangegeven, dat het om het bericht voor de smillie ging.

Heel jammer ja en nu mag je even een tijdje ergens anders gaan spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan