Hallo, ik ben van plan om let's play video's te gaan maken op youtube. Nu heb ik een aantal verschillende screenrecorders gedownload en bij allemaal heb ik hetzelfde probleem.
Alles gaat prima tot ik ga afspelen wat ik heb opgenomen; het werkt prima tot ik een spel opstart, dan wordt het scherm zwart met een wit vierkant erin.
Ik ben het probleem al twee dagen aan het googlen en nergens staat er een antwoord, behalve dat ik een andere recorder moet proberen.
Op het moment word ik echt wanhopig, ik heb Camstudio, fraps, adobe captivate, hypercam en gamecam geprobeerd en allemaal doen ze hetzelfde. Tips van internet waren als volgt:
AI uitzetten op grafische kaart: heb ik gedaan geen resultaat.
Half size opnemen: geen resultaat.
Firewall uitzetten: geen resultaat, ik heb zelfs de gehele virusscanner uitgezet.
Kan iemand mij helpen? Ik ben instaat om mijn computer uit het raam te gooien.
Alles gaat prima tot ik ga afspelen wat ik heb opgenomen; het werkt prima tot ik een spel opstart, dan wordt het scherm zwart met een wit vierkant erin.
Ik ben het probleem al twee dagen aan het googlen en nergens staat er een antwoord, behalve dat ik een andere recorder moet proberen.
Op het moment word ik echt wanhopig, ik heb Camstudio, fraps, adobe captivate, hypercam en gamecam geprobeerd en allemaal doen ze hetzelfde. Tips van internet waren als volgt:
AI uitzetten op grafische kaart: heb ik gedaan geen resultaat.
Half size opnemen: geen resultaat.
Firewall uitzetten: geen resultaat, ik heb zelfs de gehele virusscanner uitgezet.
Kan iemand mij helpen? Ik ben instaat om mijn computer uit het raam te gooien.
Laatst bewerkt: