Screenrecorder probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny081

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2012
Hallo, ik ben van plan om let's play video's te gaan maken op youtube. Nu heb ik een aantal verschillende screenrecorders gedownload en bij allemaal heb ik hetzelfde probleem.
Alles gaat prima tot ik ga afspelen wat ik heb opgenomen; het werkt prima tot ik een spel opstart, dan wordt het scherm zwart met een wit vierkant erin.

Ik ben het probleem al twee dagen aan het googlen en nergens staat er een antwoord, behalve dat ik een andere recorder moet proberen.

Op het moment word ik echt wanhopig, ik heb Camstudio, fraps, adobe captivate, hypercam en gamecam geprobeerd en allemaal doen ze hetzelfde. Tips van internet waren als volgt:

AI uitzetten op grafische kaart: heb ik gedaan geen resultaat.
Half size opnemen: geen resultaat.
Firewall uitzetten: geen resultaat, ik heb zelfs de gehele virusscanner uitgezet.

Kan iemand mij helpen? Ik ben instaat om mijn computer uit het raam te gooien.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk probeer je op te nemen terwijl de game in fullscreen is.
Speel je spel in een kader, je captureframe moet altijd tot de bovenste laag behoren.

Laatst bewerkt:
ALlereerst bedankt voor je reactie. Klopt wat je zegt. Ik open het spel niet in een kader, zal het vanavond proberen.

Welkom Danny081 bij Helpmij.nl :) Vraag verplaatst.

Ja ik heb het geprobeerd en het werkt indd. vind het wel vreemd omdat veel mensen op internet beweren niet in een window te spelen. maar ik moet de screensize aanpassen en dan lukt het wel. bedankt, dit topic kan wat mij betreft worden afgesloten.

Dat mag je zelf doen door in de blauwebalk boven de vraag te klikken op 'vraag is niet opgelost' :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan