Screenrecorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Hier 2 vragen:

Weet iemand een goede (of de beste) screenrecorder om het scherm op te nemen?
Dit hoeft geen gratis versie te zijn.

Op de eerste vraag heb ik nu een antwoord:
Games = Fraps
Desktop = Camtasia Recorder
Nu alleen nog maar de 2e vraag:

Weet iemand misschien ook hoe mensen alleen hun muisbeweging opnemen, dus dat ze het scherm opnemen maar dan alleen de muis?

Alvast bedankt! :)

Laatst bewerkt:
Op je 1e vraag lijkt mij hypercam het beste. En er bestaat een makkelijke manier om alleen je muis op te nemen;

Er bestaat in Windows een zoom funtie die je muis kan volgen. Ga naar start > alle programma's > bureau-accessoires > toegankelijkheid > vergrootglas. Zet nu een vinkje bij muisaanwijzer volgen en zet de andere vinkjes uit. Je kan ook zelf een vergrotingsfactor instellen, bijvoorbeeld 3. Nu kan je met een programma, bijvoorbeeld hypercam ( Zelf goede ervaringen mee ) dit bovendste balkje opnemen. Nu zal alleen je muis worden opgenomen :)

Hoop dat je er wat mee kan!

Groetjes,
Miquell

Op je 1e vraag lijkt mij hypercam het beste. En er bestaat een makkelijke manier om alleen je muis op te nemen;

Er bestaat in Windows een zoom funtie die je muis kan volgen. Ga naar start > alle programma's > bureau-accessoires > toegankelijkheid > vergrootglas. Zet nu een vinkje bij muisaanwijzer volgen en zet de andere vinkjes uit. Je kan ook zelf een vergrotingsfactor instellen, bijvoorbeeld 3. Nu kan je met een programma, bijvoorbeeld hypercam ( Zelf goede ervaringen mee ) dit bovendste balkje opnemen. Nu zal alleen je muis worden opgenomen :)

Hoop dat je er wat mee kan!

Groetjes,
Miquell

Ik heb nog een vraag, je ziet vaak in Photoshop tutorials dat als ze iets willen aangeven ze een vakje van het scherm groen maken en daar op in zoomen om duidelijk aan te geven wat ze bedoelen.

Snap je wat ik bedoel? Hoe doen ze dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan