Screensaver en firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Hallo,

Ik gebruik XP Pro. Loopt als een trein, geen enkel probleem, vraag me wel iets af.

Er zijn op m'n puter 4 gebruikers, die (uiteraard) hun eigen instellingen hebben, zoals screensaver, background....etc...etc. Als iemand zich afmeld, komt het schermpje met de 4 gebruikers tevoorschijn. Als niemand zich aanmeldt gaat XP z'n 'eigen' screensaver activeren en na verloop van tijd gaat het beeldscherm uit.
Vraag is dus: kan ik dit proces uberhaupt beinvloeden door bv. een 'eigen' screensaver te kiezen en kan ik voorkomen dat het scherm uit gaat?
Daarnaast vraag ik me af of m'n firewall wel werkt in dit 'stadium' van aanmelding.

Alvast dank

Sapehimself
 
Geplaatst door ikself
kan ik voorkomen dat het scherm uit gaat?
Log in als Hoofdgebruiker(Administrator) en ga naar;
Bureaublad>eigenschappen>schermbeveiliging>energie>Zet hier "beeldscherm uitschakelen" op nooit.
De andere opties kan je eventueel ook op nooit zetten.

Voor je andere vragen heb ik helaas geen antwoord.
Ik werk niet met WinXP, maar met Win2000.
 
Heb ik misschien wel een hele domme vraag, maar hoe meld ik me aan als 'administrator'? K ben zelf 'beheerder van deze computer', en daar staat onder 'schermbeveiliging' 'beeldscherm uitschakelen' op nooit.

Trouwens, bedankt voor je snelle reaktie
 
Mischien moet je die instelling bij alle gebruikers aan zetten.
Als je in veilige modus opstart, krijg je dacht ik de mogelijkheid om als Administrator in te loggen.
Ik zou het anders zo ook ff niet weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan