Screensaver slaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Weet iemand hoe het komt dat mijn screensaver soms niet automatisch aanslaat. Als antivirus heb ik F-Secure en ZoneAlarm als firewall.

Geplaatst door JohnyBoy
Weet iemand hoe het komt dat mijn screensaver soms niet automatisch aanslaat. Als antivirus heb ik F-Secure en ZoneAlarm als firewall.
Heb je dit met een specifieke screensaver? Of heb je dit met alle screensavers? Werkt/werken de screensavers wel als je op Voorbeeld/Preview drukt?
En als laatste vraag, welke tijd heb je ingesteld voordat je screensaver aan zou moeten slaan?

Dit komt voor met alle screensavers, maar niet altijd, die allen werken als ik een voorbeeld vraag. De tijd staat ingesteld op 6 minuten.

Geplaatst door JohnyBoy
Dit komt voor met alle screensavers, maar niet altijd, die allen werken als ik een voorbeeld vraag. De tijd staat ingesteld op 6 minuten.
Wat krijg je dan wel te zien na de 6 minuten?

Dan werkt de screensaver gewoon niet en krijg ik verder normaal beeld.

Heb je toevallig WMP 9 geïnstalleerd en speel je muziek af als je merkt dat je screensaver het niet doet?
Bij de opties via 'Extra' staat nl. bij tabblad 'speler' een optie 'Schermbeveiliging tijdens afspelen toestaan', misschien dat het hiermee te maken heeft?

Succes!

'k heb die optie aangevinkt maar ik denk niet dat dit de oplossing is, ik denk eerder dat mijn firewall of antivirus er iets mee te maken heeft.

Geplaatst door JohnyBoy
'k heb die optie aangevinkt maar ik denk niet dat dit de oplossing is, ik denk eerder dat mijn firewall of antivirus er iets mee te maken heeft.
Mijn suggestie zou dan zijn om het in je antivirus te zoeken. Zelf heb ik ZoneAlarm gebruikt en die had bij mij geen invloed op de screensaver.

Ok, bedankt. Zal mijn licht eens opsteken op de site van f-secure.

Het probleem zal zichzelf wel oplossen denk ik, ik ga mijn pc eens formatteren.
Iedereen bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan