screensaver windows xp werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hebbydotcom

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
hello, heeft iemand een idee wat dit probleem zou kunnen zijn, met windows xp home editie, heb ik een screensaver probleem.
Ik kan wel veranderen van screensaver (heb nu de map mijn documenten, mijn afbeeldingen genomen) maar dit werkt niet meer. Enkel de preview werkt, als ik hem instel bvb dat hij moet werken na 1 minuut, gaat dit niet.
raar...zijn er oplossingen?
thxs!

ja ik heb op toepassen geklikt, ga nu nog ff de files vergelijken die op mijn notebook staan en die die op de vaste pc staan....
maar denk niet dat dat het probleem is....

toch bedankt voor de reaktie!

Heb je misschien de map mijn afbeeldingen verplaatst, zodat de bestandstoewijzing niet klopt.

Screensaver bestanden (.scr) staan bij XP in het mapje Windows\System32 en NIET in mijn afbeldingen...

Groetjes
Falco

Geplaatst door falconetti
Screensaver bestanden (.scr) staan bij XP in het mapje Windows\System32 en NIET in mijn afbeldingen...

Groetjes
Falco

Je kan nog lang toepassen als ze in het mapje mijn afbeldingen staan. Ze staan niet goed!!
Anders gooi XP van de CD er overheen, dan komt alles daar waar het moet staan!

nee nee
als ik klik op bureaublad, eigenschappen, schermbeveiliging, klik ik op het drop downpijltje, dan zie ik daar de 'diavoorstelling mijn afbeeldingen) die staan juist, er is niks gewijzigd.
Het voorbeeld opvragen werkt wel, maar als ik hem instel bvb na 1 minuut, of na 5 minuten screensaver aktief, doet hij dit niet, misschien dat ik idd windows xp er overheen zet. ...
nog oplossingen?

Je praat nu over de originele screensavers dat in XP zit ? Heb jij zelf de afbeldingen verandert? Origineel zitten 10 standaard afbeldingen in.

er blijkt maar 1 oplossing te zijn,
formatteren....
bedankt aan diegenen met goede/gouden raad!

Waarom formatteren ?? :eek:
Heb je al XP er overheen gezet ?
Als je gaat formatteren ben je alles kwijt.
Maar ja het is jou keuze ;)

Groetjes
Falco

ja, idd, maar zoveel stond er nu ook niet op, ff een backup nemen, was net een cd vol, en dan format c....
problem solved....
er was ook nog een probleem met een videokaart, AOPEN FX 5200, de drivers die daarbij zaten waren geen goeie, nieuwe gedownload via de nVIDIA website, en ook opgelost...

dus bedankt aan de mensen met hun oplossingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan