screenshot progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluysen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
hallo,
bestaat er soms een progje waarmee je meer dan 1 screenshot kan nemen??
zo ja, waar haal ik het

alvast bedankt voor de moeite.

nu nog even uitleggen wat je bedoeld met meer dan 1 screenshot nemen ??

Geplaatst door tazman
nu nog even uitleggen wat je bedoeld met meer dan 1 screenshot nemen ??

Ik denk dat hij bedoeld in een spel, iedere keer je een toetsencombinatie doet dat hij een screenshot neemt en ergens opslaat, anders moet je iedere keer uit je spel gaan en gaan opslaan!

er is een heel makkelijk proggie voor printscreen.

dit is een freeware proggie wat je installeerd en insteld en elke keer als je een ram op de printscreentoets geeft maakt ie automatische een screendump en zet die dan als jpeg of bmp voor je weg.

http://www.gadwin.com/printscreen/

site van gadwin is ff down zie ik net :( althans hier.

zal vanzelf weer komen.

ik heb van iemand gehoord dat je in medal of honor gewoon op f12 moet duwen en dan trekt ie ook screenshot en komen ze in je files maar deze screenshots zijn wel .tga bestanden, hoe zet ik dat nu weer om naar gewone afbeeldinge?

MWSnap
Klein, freeware en geen installatie nodig. Een van de beste programma's om schermafdrukken te maken, automatisch opslaan en achteraf bewerken (muisaanwijzers toevoegen e.d.)

gtz

ok, ik heb mw snap nu wel, maar ik kan er niet mee werken, help mij

Download de bijlage en unzip hem in de map "Lang" van MWSnap. Nu kun je bij Extra\Language de nederlandse taal kiezen en de rest is een kwestie van ff bij de instellingen kijken wat je er allemaal mee kunt doen, vergeet ook de sneltoetsen niet.

gtz

ik heb die bijlage niet moeten downloaden, bij mij vroeg hij in het begin al direct taal en nederlands zat erbij (heb ondertussen al eens gekenen en snap het)

Je kón de bijlage niet eens downloaden, ik was hem vergeten :o :rolleyes:
maar goed, zo te zien ben je er al uit :)

gtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan