Screenshot van Media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutje1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
wie weet of/hoe je een screenshot kan nemen van windows media player, als k een stream aan het bekijken ben wil ik wel eens sommige momenten maar ik weet niet hoe. Enig idee?

als je zon moment hebt druk je " print screen sysrq " rechts bovne normaal op je klavier boven je cijfers ergens en dan als je dat hebt gedaan dan open je paint en dan doe je bewerken en dan plakken en dan heb ej die screen

Ik heb mij dat ook eens afgevraagd en veel screenshots zijn te maken met de printscreen toets ook zijn er veel ( ook gratis programma's ) die dit kunnen . Ik heb er toen veel uitgeprobeerd , ze voldeden niet aan dat wat ik wilde . Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij nero showtime wat ik al op de pc had staan . Dmv. een uitklapscherm kan je screenshots maken door op het fototoestel te klikken . Zelfs van dvd films zijn foto's te maken , eventueel beeld voor beeld . Dit kon niet met andere programma's die ik heb geprobeerd of met de printscreen toets .
Wel via paint plakken en opslaan .
Hans

k snap wel een gewoon screenshot maar net als bij Big Brother, al wil je dan een screenie van de film lukt het niet, dan is dat stukje pagina zwart waar je eigenlijk film hoort te zien

Je bureaublad met rechts klikken eigenchappen - instellingen - geavanceerd - problemen oplossen

Hardware versnellingen uitschakelen (shuif regeleaar)

Printscreen maken

Versnelling weer inschakelen..

:)

Wat ook schijnt te helpen is de video 2x starten, dan de een over de ander leggen en dan printen.

Probeer het eens :D.

k bedankt, al zet k de schuifregelaar op geen lukt het om screenshotjes te maken!
Bedankt!
:thumb:

nee nog niet, k snap niet egt wat u bedoelt. kunt u nog 1x uitlege?

Open media player.
Start de film.
Open nog een mediaplayer.
Zorg erovor dat deze twee vensters over elkaar heen zitten.
Start de film nog een keer.

Het schijnt dat je nu wel screenshots kan maken.

helaas, het is me niet gelukt!
Ik weet niet of het tog niet mogelijk is of het mislukt is maar het lukte me niet! maar ik heb ook nog de andere manier;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan