Script loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atwist

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Besturingssysteem
Wndows 11
Office versie
2016
Het is bijna niet mogelijk maar onderstaand script loopt vast, helaas zie ik zelf niet wat er aan de hand is.:o

PHP:
<?php

/**
 * Configuration
 * 
 * This class has been auto-generated by the Doctrine ORM Framework
 * 
 * @package    sf_sandbox
 * @subpackage model
 * @author     Your name here
 * @version    SVN: $Id: Builder.php 7490 2010-03-29 19:53:27Z jwage $
 */
 {
class Configuration extends BaseConfiguration
}

Volgens mij moet er een ?> kom als laatste regel maar ook dan loopt het niet.

foutmelding.
Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting '{' in /*****************/htdocs/qdPM_8.2/core/lib/model/doctrine/Configuration.class.php on line 14

Heb gedeelte van webserver door ** vervangen

Wie zou mij kunnen helpen??:thumb:

Je accolade op regel 13 staat verkeerd, functies en klasses horen tussen accolades gedeclareerd te worden.
Zet dus de accolade op regel 13 aan het eind van regel 14 en het probleem is opgelost.

Het commentaar in deze code stelt dat het automatisch gegenereerd is, maar het lijkt mij vreemd dat er dan zo'n grote fout in zal zitten.

Ik krijg nu

Fatal error: Class 'BaseConfiguration' not found in /******************/htdocs/qdPM_8.2/core/lib/model/doctrine/Configuration.class.php on line 13

Bij deze code

PHP:
<?php

/**
 * Configuration
 * 
 * This class has been auto-generated by the Doctrine ORM Framework
 * 
 * @package    sf_sandbox
 * @subpackage model
 * @author     Your name here
 * @version    SVN: $Id: Builder.php 7490 2010-03-29 19:53:27Z jwage $
 */
class Configuration extends BaseConfiguration{
}
?>

Laatst bewerkt:
Tsja, als nergens de class BaseConfiguration wordt gedeclareerd (rechtstreeks of via een include), dan kun je natuurlijk nooit een class Configuration declareren die een uitbreiding is op class BaseConfiguration.

Dus je zult op zoek moeten gaan hoe je BaseConfiguration correct gedeclareerd krijgt in je code.

Tijs.

Het lijkt me dat je qdPM probeert te installeren, daar zal toch een handleiding voor zijn.

Verder lees ik dat het pakket op Symfony (en de ORM-bibliotheek Doctrine) gebaseerd is, daarvan weet ik dat het een auto loader bevat voor klasses.
Schijnbaar is er het eea niet goed uitgevoerd.

Je hoeft niets te wijzigen alleen maar invoeren in een install scherm.
Dus ist het volgens mij een bug.

Lijkt mij ook, als je gewoon de installatie uitvoert en je komt dit tegen dan is er toch iets mis :)

Daarnaast vraag ik me af in hoeverre dit project nog bijgewerkt wordt.
Aangezien er gesproken wordt over Symfony 1.4 als basis terwijl dat framework ondertussen op 2.3.4 zit :confused:

Dat zou best kunnen ben niet thuis in het PHP gebeuren.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan