Script tegen script errormelding in browser..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jardin

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2010
Hi

Ik zoek al een tijdje naar een scriptje die de errormelding tegengaat in de browser..
ik bedoel deze melding als er een fout zit op een pagina:

6a0120a85dcdae970b0128776ffe23970c-pi

Heb alleen deze gevonden maar die werkt niet tegen de statusbalk error
Code:
:<script type="text/javascript">
window.onerror = null;
</script>

Is dat mogelijk?

Jardin

In plaats van er een pleister overheen te plakken kan je natuurlijk ook naar de dokter gaan: wat is precies de error (als je op het icoontje drukt krijg je een uitleg), en om welke pagina gaat het (URL)?

Hi
Je hebt natuurlijk gelijk wat betreft het onderdrukken van de error.. ik kwam er echter
niet meer uit waar de fout zat aangezien er op mijn "verzendemail" pagina zo ongelooflijk veel javascript
staat..
Vandaag nog maar eens gekeken en Eureka... het bleek iets vrij simpels te zijn..zal je altijd zien duh

De foutmelding was: "document.forms.frmcompose.elements" is leeg of geen object.

Het is de hoofdverzendpagina van berichten naar andere leden (het is een Datingsite)
Ik heb eens deze snippet toegevoegd:
Code:
<script type="text/javascript" language="JavaScript">
document.forms['frmCompose'].elements['txtmessage'].focus();
</script>

Als je de submit button gebruikt wordt er een "Bericht Vezonden" pagina geladen In dezelfde verzendpagina...
(het is een Smarty Template system) en het formulier is dan even uitgeschakeld...

Opgelost door de bovenstaande code via een {if $msg_sent == '1'}{else} statement
uit te schakelen als het bericht verzonden is..

mvg
Jardin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan