Script + template

Status
Niet open voor verdere reacties.

promotools

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2007
Beste leden.

Ik heb het voetbaldealer script gekocht en heb een mooie template gevonden op internet.
Nu zou ik graag willen dat het voetbal script in mijn template verwerkt word.
Aangezien ik dit niet snap en het voetbal script al een eigen lay out heeft wil ik dit graag veranderen.

Een voorbeeld van de template die ik wil gebruiken staat hier.Niks werkt er van de template dus het valt geloof ik niet onder spam.

Template die ik wil gebruiken

Wie kan of wil voor 20,00 euro deze 2 samen voegen.

Groeten nico

Het voetbaldealer script.Maar die layout van dat script wil ik niet gebruiken.Ik wil het script in een andere template.Het veranderen van het script is geen probleem.Ik snap alleen niet hoe ik dat script in de template krijgt.

Groeten nico

Als je mij het script en de layout stuurt zal ik kijken hoeveel werk het is en hoeveel ik ervoor vraag.

Laatst bewerkt:
Ik heb je script en het template ontvangen. Voor 40 euro wil ik het wel bijelkaar zetten.

Is goed.Kan je het dan volgende week doen,dan heb ik mijn salaris binnen.Dan mail ik je voor je rekeningnummer.Als het giro is is de bijschrijving binnen 2 sec.Bank duurt 1 dag.

Hartelijk dank.Groeten nico

Deze vraag is opgelost door jeroen noten.Hierbij wil ik hem bedanken voor zijn inzet.Hij heeft alles netjes opgelost,en zelfs met vragen daarna helpt die je.

Bedankt jeroen.

Groeten nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan