script voor twitter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

uscworld

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2012
Op mijn website gaf ik tot voor kort de tweets van onze vereniging weer. Plotseling werkt het script niet meer, terwijl ik me niet bewust ben dat ik er iets aan heb aangepast. Zou iemand mijn script eens willen nakijken/testen en me kunnen zeggen waar de fout zit - of een alternatief bieden? Bedankt alvast.

<div><a class="twitter-timeline" href="https://twitter.com/uscworld" unsafe.data-widget-id="243665596196200448">Onze tweets</a> <script type="text/javascript">
//<![CDATA[
!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs");
//]]></script></div>

Vraag verplaatst van Java naar Javascript.

Ik heb even op je site gekeken, en het lijkt erop dat je nu een ander Twitter script hebt dat prima werkt. Is je vraag opgelost?

Is je vraag opgelost?

Het is een ander script, maar deze werkt ook prima. Ik had er oorspronkelijk een die scrolde: er kwam een tweet in beeld, pauzeerde even, en scrolde door naar boven zodat de tweede tweet in beeld kwam, enzovoort. Dus mijn vraag is opgelost...tenzij iemand toevallig nog zo'n script heeft dat scrollt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan