script

Status
Niet open voor verdere reacties.

gsmeets

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2003
Ik krijg foutmeldingen als ik op een site ga waar een nedstat tellers staan, er is ergens een scriptfout, ik heb al alles doorzocht, Northon, internet opties enzz.
Maar ik kan het niet vinden, misschien weet iemand van jullie wel raad.
Alvast bedankt.

Jammer dat je de exacte foutmelding niet geeft, maar probeer dit eens: ga in Internet Explorer naar Extra -> Internet-opties -> tabblad Geavanceerd. Zorg dat er wél een vinkje staat voor 'Foutopsporing in scripts uitschakelen' en géén vinkje voor 'Melding van elke scriptfout weergeven'.

de pc geeft geen foutmelding, het blijft gewoon bij, bezig met openen van....., en dan gereed maar met fouten op de pagina met een geel driehoekje.

Geplaatst door gsmeets
de pc geeft geen foutmelding, het blijft gewoon bij, bezig met openen van....., en dan gereed maar met fouten op de pagina met een geel driehoekje.

Oh, dat gele driehoekje en de 'gereed maar met fouten op de pagina' melding. Dan moet ik een teleurstellend antwoord geven: daar kunt u helemaal niets aan doen. (Behalve dan een browser gaan gebruiken die dergelijke mallotige meldingen niet geeft, zoals Mozilla Firefox.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan