scripter gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beasty

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Nu weet ik niet of je dit hier mag op plaatsten of dat het hier thuis hoor, zo niet verplaats je het maar of verwijder je het maar.

Ik zoek dus een scripter voor wat kleine (denk toch) php scripts te maken.
Kan zelf ook php maar niet echt heel goed om die scripts in elkaar te steken.

Met vriendelijke groeten,

Beasty

Geplaatst door aaajeetee
Idd, waar zat je aan te denken, wat voor soort scripts moeten er komen? :D
ja ik wil best wel eens wat scripten zo nu en dan, maar als er een eigen soort phpnuke gescript moet worden ofzo trek ik toch ff de lijn :D

// edit: niet gratis althans :p

Laatst bewerkt:
het is niet voor milleniumchat :)
Wat voor scripts, ik heb het over kleine scripts zoals een nieuwsscript bijvoorbeeld, gewoon een paar simpele dingen.

ok nu komen we ergens ... details, wat wil je precies hebben, wat niet, enz...

Geplaatst door Beasty
het is niet voor milleniumchat :)
Wat voor scripts, ik heb het over kleine scripts zoals een nieuwsscript bijvoorbeeld, gewoon een paar simpele dingen.

Nieuwsscript :eek: . Alsof dat niet groot is... Tenzij je een heeeeel uitgeklede versie wilt hebben maar een nieuwsscript zet je niet zomaar in elkaar. Voor een goed php script ben je gemiddeld 40 - 50 klokuren bezig. Dan heb je ongeveer een script van om en nabij de 100 kb schat ik zo (een downloadmanager of een uitgebreide poll). Ik weet niet de exacte prijzen p/u voor een phper maar die liggen niet laag :).

Nou zullen er vast wel mensen zijn die het gratis doen hoor ;) maar een nieuwsscript, een goed nieuwsscript, is niet simpel meer...

Geplaatst door JPeetje
ok nu komen we ergens ... details, wat wil je precies hebben, wat niet, enz...

Een nieuwssysteem met admin functie en (als het niet te veel werk is) met een reactie systeem.
Wat betreft details:

De titel van het nieuwssysteem moet een iets donkerder kleur komen.
Waar het nieuwsbericht zelf komt, die achtergrond wit.

Ik kan je wel eventueel een screen sturen via pb van de layout als dat misschien gemakkelijker werkt.

Met vriendelijke groeten,

Beasty

je kan 'm ook als bijlage toevoegen, dan kan iedereen ff meekijken :)

ff offtopic: ik zie die banner voor € 10,- per maand (160 per jaar) .. € 10 * 12 (maanden) = € 120 .. waarom dan duurder? :confused:

dat is nog allemaal oud, dat veranderd allemaal nog, dat screen is allleen maar layout op de tekst moet je niet letten ;)

Geplaatst door Beasty
dat is nog allemaal oud, dat veranderd allemaal nog, dat screen is allleen maar layout op de tekst moet je niet letten ;)
OK, maar op de layout doelde JPeetje niet echt .. ;)

Geplaatst door aaajeetee
OK, maar op de layout doelde JPeetje niet echt .. ;)
nee... :D ik heb nogal een sch*rfthekel aan layout, dus die mag je zelf verzorgen :p
ik doelde meer op de eisen van het script zelf...admin panel, naam van de nieuwsposter (moet die aan een andere tabel gekoppeld worden of zo...), datum, ip, enz...wat moet allemaal getoont worden...

Laatst bewerkt:
wat er moet getoond worden is:

- nieuwsposter
- datum (met eventueel uur, moet niet speciaal)
- titel van nieuwsbericht
- dat ze kunnen afleiden hoeveel reacties er al zijn geplaatst

admin paneel:

- nieuws toevoegen
- nieuws bewerken
- nieuws verwijderen

reactiesysteem:

- van wie de reactie is, dus als ze een naam kunnen invullen als ze een reactie plaatsen
- datum eventueel van reactie met eventueel uur

dat is het denk zo wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan