A. Derksen
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 okt 2001
- Berichten
- 28
In ben bezig met een rapport in Word welke gevuld wordt met gegevens uit een database. Hierbij moet je denken aan een soort matrix waarin diverse velden gevuld worden.
Nu wil ik in de Word template enkele regels opnemen voor oa. "Beginnen op een nieuwe alinea of bladzijde", en een soort van teller welke onderaan elk rapport staat met het totaalaantal verwerkte gegevens hierin.
Nu ben ik echter (bijna) een leek hierin. Ik heb al wel heel wat uitgezocht over het maken van scripts in Word en dit lijkt me de meest eenvoudige oplossing. Echter is de vraag: Hoe maak ik deze, wat moet ik invoeren, heb ik extra programma's nodig om scripts te maken, etc etc.
Misschien dat iemand een tutorial weet of me op weg kan helpen met enkele tips????
Nu wil ik in de Word template enkele regels opnemen voor oa. "Beginnen op een nieuwe alinea of bladzijde", en een soort van teller welke onderaan elk rapport staat met het totaalaantal verwerkte gegevens hierin.
Nu ben ik echter (bijna) een leek hierin. Ik heb al wel heel wat uitgezocht over het maken van scripts in Word en dit lijkt me de meest eenvoudige oplossing. Echter is de vraag: Hoe maak ik deze, wat moet ik invoeren, heb ik extra programma's nodig om scripts te maken, etc etc.
Misschien dat iemand een tutorial weet of me op weg kan helpen met enkele tips????