scroll funtie muis blijft doorscrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hoi,

Het balletje van mijn muis functioneert als scrollfunctie, maar als ik naar boven of naar beneden scroll blijft hij maar doorscrollen tot aan het einde van de balk. Ook als ik al losgelaten heb en dus gestopt ben met scrollen. Dit is heel irritant, want een webpagina stopt daardoor pas op het einde of begin, terwijl ik bv het midden wil lezen.
Als ik de balk met een muisklik pak kan ik het wel gewoon tot aan het midden van een pagina zetten.
Dit probleem met mijn muis is zomaar opeens ontstaan.

Iemand een idee hoe dit op te lossen??

Ik hoor het heel graag :)

Groeten, Leonie

Heb je het alleen in IE? Is het mischien gekomen wanneer je IE7 hebt gedownload? Normaal moet je de gevoeligheid van de scroller ook zo "start -> instellingen -> configuratiescherm -> printers en andere hardware -> muis -> venster: eigenschappen voor muis -> tabblad bladerwieltje" kunnen aanpassen.

Hoi,

Ja nu ik erover nadenk is het inderdaad gekomen, nadat ik internet explorer 7 heb gedownload.

Ik heb het eraf gehaald en ik gebruik nu mozilla firefox. Probleem met de muis is daarmee opgelost, maar vraag me toch wel af hoe het nou kon??

Bedankt voor je hulp!! :)

Groeten, Leonie

Ik weet het ook niet meer, ik heb het gevonden met google blijkbaar veel poblemen maar je kon het normaal wel instellen in IE7 maar als je firefox liever gebruikt, het is zeker niet slechter hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan