Scroll werkt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cuba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cuba

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2006
Heb sinds vandaag mijn pc eindelijk terug van bij de hersteller. Maar nu werkt mijn scroll niet meer.
Ik heb een Acer travelmate 2201, met touchpad en in het midden een scroller (geen wiel).
Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt.

Instellingen aanpassen? maar ik zou zeggen terug naar afzender. Moeten maar een werkende PC afleveren.

Ik vind bij instelling niets terug dat betrekking heeft op een scroll of touchpad.
Het lijkt me alsof ze een extern toetsenbord hebben aangesloten op mijn pc en vergeten zijn om de instellingen terug te zetten ofzo...

Maar ik ga morgen sowieso terug, ze hebben verdorie alles eraf gehaald. Ik heb geen excell, word of powerpoint meer. Al mijn besturingssoftware hebben ze eruit gegooid. De printer software, de software voor mijn digitale fototoestel,....
Het enige dat ze moesten doen was een spel verwijderen dat ik er niet meer afkreeg, ik heb gewoon een lege pc terug gekregen.:mad:

Tja, dan kan ik enkel zeggen: de boel herstellen, in oorspronkelijke staat, en zeker slechte reclame maken voor die firma, wat dit kan niet door de beugel. Maar ja, jij zit er mee opgescheept :evil:

Heb de boel hersteld:)
Maar het probleem met mijn scroll blijft wel:(

Yep, ik moest het idd terug downloaden!
Bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan