• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

scrollarea

Status
Niet open voor verdere reacties.

lsc.b

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Berichten
257
hallo ik krijg mijn scrollarea niet weg blijft terug komen hoe kan ik dit oplossen Knipsel.PNG
als ik het daar weghaal en sla het bestand weer op na openen van het bestand is het weer terug ik krijg het niet weg
 
Even de code uit het bestand halen die de scrollarea instelt?
 
Staat er een macro in het bestand?
 
Ja en enkele vba code`s maar daar zie ik niet van in staan en zo als ik al zij de code zoals hier boven vermeld staat haal ik weg maar komt elke keer terug
 
Ik zou nog minder informatie geven. Kunnen we lekker gokken waarom het misgaat.
 
In een van de codes staat.
Code:
sheets("blad5").scrollarea = "$A$1:$N$40"
Of
Code:
Blad5.scrollarea = "$A$1...."
Of
Code:
sheets(5).scrollarea = ....

Haal dat weg.
 
zoals ik al zij
bij eigenschappen -blad 5 staat scrollarea er staat $a$1:$n$ 40 als ik dit weg haal en alles afsluit en opsla en daarna de scheet weer open staat alles weer terug voor de rest van de vba codes of macro staat niks van scrollarea op wat er mis is is voor mij een raadsel
 
Plaats het bestand eens zodat wij de codes kunnen zien.
 
In module Thisworkbook staat.
Code:
Private Sub Workbook_open()
[COLOR=#0000ff]Worksheets("urenstaat").ScrollArea = "$A$1:$n$40"[/COLOR]
End Sub
 
is dit er zelf in gekomen voor mij is dit vreemd hier ben ik niet geweest van daar ( ps )
als je een vba code hebt voor scrollarea dan zo ik die graag een er bij willen zodat ik die kan aanpassen naar gelang dat nodig is dank u alvast voor zover
 
Verwijder dat stukje code en sla het bestand op.
 
gelukt bedankt voor mij nog een raadsel hoe de code daar is gekomen
 
Ik heb er niet aangezeten. ;)
 
dat zeg ik toch ook niet

In module Thisworkbook kom ik nooit vandaar
 
Denk aan je bloeddruk, grapje..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan