Scrollen Asus werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roelb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Een paar maanden geleden is onze laptop Asus A2500H bij een computerzaak geweest vanwege problemen met de internetkaart en tevens gevraagd of hun de laptop sneller zou kunnen laten werken. Deze zijn opgelost.
Na enkele dagen kwam ik erachter dat de scroll-functie (onder de touchpad) niet meer functioneerde.
Je kunt deze functie un/locken maar hij werkt evenzo goed niet.
Normaal zou je zeggen ga terug naar die zaak maar dat heb ik door omstandigheden te lang laten liggen.
Hoe krijg ik hem weer aan het functioneren?
Moet er misschien iets worden (opnieuw) gedownload wat bij de computerzaak is weggegooid?

Roel.

als je eens in Configuratie scherm kijkt en dan op muis klikt zie je onder knoppen de scroll toets staan. staan die goed ?.

anders weet ik het ook niet.

Anders zou je de touchpad drivers opnieuw kunnen installeren.

Via configuratiescherm naar muis is er niets te vinden om srcollen aan te klikken.

Waarmee zou ik touchpad drivers opnieuw kunnen installeren?

Via configuratiescherm naar muis is er niets te vinden om srcollen aan te klikken.

Waarmee zou ik touchpad drivers opnieuw kunnen installeren?

sorry, ik zie iets anders omdat ik een prog erop heb. ( stond er in begin al op).
linkje
mischen heb jij er iets aan?.:confused:

Doeversoft + Manaic2003,

Heel erg bedankt voor jullie tips en meedenken.
Ik heb de link van Maniac2003 aangeklikt en zoals aangereikt daar gezocht (ben redelijk a-technisch op computergebied).
Maar ik ben blij dat ik kan melden dat ik weer kan scrollen zoals het hoort.:)

Thnx.
Roel.:thumb:

:thumb: Mooi zo.

Heeft die pcshop die software erop gezet ?

Ik heb je link aangeklikt.
Je aanwijzingen (voor zover dit enigszins overkwam met de mogelijkheden) gevolgd.
Touchpad aangeklikt en de winXP versie Europe gekozen.
Toen begon hij te downloaden (wel moest ik 3x opnieuw beginnen) en alles was gedownload: heb ik deze proberen te installeren (wat nog lukte ook, maar vraag me niet meer hoe).

Beetje vage vraag van mij :p
Maar ik bedoelde of die pcshop die Vaio software er op had gezet.

Ja, ik zie nu dat jij dat hebt gepost. Ben der niet meer helemaal bij, tijd om naar bed te gaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan