Scrollen doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart0z

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Berichten
7
Beste Helpmij forumleden,

Ik heb een aantal maanden geleden een A4-tech XL-750 BK Wired Gaming mouse aangeschaft. Het probleem is echter dat mijn scrollwheel raar reageert. Als ik bij elk willekeurig programma en elke willekeurige pc/notebook naar beneden scroll, dan scrollt ie zowel naar beneden als weer naar boven. Dit gebeurt ook als ik naar boen scroll. Als ik dus probeer te scrollen dan is het maar de vraag waar ik eindig, soms een stukje naar beneden, soms een stukje omhoog en soms eindig ik gewoon waar ik al was. Dit wil ik graag verholpen hebben.

Alvast bedankt
 
Is het bovengenoemde probleem al opgelost? Want ik heb namelijk hetzelfde probleem: wanneer ik naar een bepaald punt in een document of webpagina scroll, dan scrollt de pagina (voor zover dat mogelijk is) in de meeste gevallen nog even door naar boven of beneden. Er lijkt geen regelmaat in te zitten. Opnieuw installeren van de drivers werkte ook niet.

Daarnaast verspringt de cursor regelmatig (tijdens typen) naar een willekeurig punt op het scherm.

Nu ben ik opzoek naar een oplossing om dit irritante probleem te verhelpen. Heeft iemand een oplossing?

Mijn systeem

Samsung NP700Z5A (laptop)
Intel Core i5 (64-bit)
Windows 7
Logitec M705 laser-muis (Stuurprogramma 5.33.14)
SetPoint ControlCentre 6.32.7

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Ik gok er op dat de batterijen dan haast leeg zijn. Een verkeerde ondergrond of stof voor de lens kan ook wel eens vreemde dingen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan