scrollen gaat schokkerig

Status
Niet open voor verdere reacties.

misterT

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Hallo allemaal,

Sinds ik vandaag windows xp opnieuw heb geinstalleerd gaat het scrollen erg schokkerig en traag.
De snelheid van het internet zelf is gewoon goed.
Het maakt niet uit of ik met de muis scrol, of met de balk rechts in het venster.

dat ligt waarschijnlijk aan je videokaart. installeer of update de drivers hiervan ;)

Je had helemaal gelijk :thumb:
Nvidea driver net geinstalleerd, en het scrollen gaat weer soepel.

Bedankt.

Ik had datzelfde probleem vorige week ;) Veel plezier ermee ! :thumb:

Hallo, ik heb hier dus ook last van, ik heb ook de drivers proberen te instaleren, maar ik krijg ze niet geinstaleerd, komt dat misschien omdat ik de verkeerde drivers heb gedownload?

S3 Graphics Pro Savage DDR en S3G Chrome for PCIe drivers heb ik gedownload. maar bij beide kon de instalatie niet voltooid worden

Groeten Wouter,:thumb:

Hallo, ik heb hier dus ook last van, ik heb ook de drivers proberen te instaleren, maar ik krijg ze niet geinstaleerd, komt dat misschien omdat ik de verkeerde drivers heb gedownload?

S3 Graphics Pro Savage DDR en S3G Chrome for PCIe drivers heb ik gedownload. maar bij beide kon de instalatie niet voltooid worden

Groeten Wouter,:thumb:

Je bent dan wel een ajaxfan, maar ik zal toch een antwoord geven;)

Welke videokaart heb je?
Je moet namelijk de goede driver voor je videokaart downloaden.
Bij mij is dat te zien via Ccleaner(gratis te downloaden). Bovenaan staat dan welke videokaart je in je pc heb. In mijn geval was dat een Nvidea 7500 LE.
Op de website van de videokaartfabrikant kan je dan de juiste drivers downloaden.

succes.

een feyenoord fan.

hou het gewoon bij fct, iedereen blij.

Ook een handig programmaatje is Everest (home edition), hiermee kun je alles zien wat er in je pc zit ;)

Video kaart VIA/S3G UniChrome Integrated

Dat meld Everest.

Groeten Wouter.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan