scrollen met een tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

luron

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Beste,
Ik heb een website gemaakt met een frameset en frames. In de afzonderlijke frames heb ik de scrolbalken aangezet en heb ik dus ook geen probleem om met mijn gewone laptop te scrollen doorheen de pagina's van de frames.
Wil ik echter mijn website bezoeken met mijn iphone (veel kleiner scherm) dan kan ik niet scrollen. Ligt het aan mijn iphone? Of kan ik extra code toevoegen waardoor je met iphone en/of tablets ook doorheen deze pagina's kan scrollen.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Hallo Luron. Kan het niet zo.
Safari,iedereen weet dat je met één vinger kunt scrollen door een webpagina. Wat niet veel iPhone gebruikers weten is dat je met twee vingers kunt scrollen in een frame. In de desktop versie van Safari wordt een scrollbar weergeven waarmee je kunt scrollen in een frame deze zijn in Mobile Safari niet aanwezig. Door met twee vingers op een frame te scrollen vertel je Mobile Safari dat alleen wilt scrollen binnen het frame. Dit is vooral ook wel ontzettend handig bij het invullen van formulieren en dergelijke. Kan dit het zijn voor je.

Heel hartelijk dank manamana.
Door met twee vingers over mijn frame te scrollen lukt het prima.

Ik heb het graag gedaan. Jij ook bedankt voor de terug koppeling. Hier hebben anderen ook wat aan. :thumb: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan